Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

Η 57χρονη Άντζελα Δημητρίου στην πιό sexy φωτογράφηση της ζωής της! (Photos)


Η 57χρονη Άντζελα Δημητρίου στην πιό sexy φωτογράφηση της ζωής της! (Photos)in


alt
Lifestyle news by Thesout team.
Τι και αν είναι 57 χρονών; Η Άντζελα Δημητρίου, δεν διστάζει να κάνει μία πολύ sexy φωτογράφηση, για το περιοδικό ΟΚ!, φορώντας μοντέρνα μαγιό και μπικίνι, όπου μίλησε για τους μεγάλους έρωτες της ζωής της αλλά και για τις πλαστικές επεμβάσεις...

alt

Για την ηλικία της λέει: «Δεν έχω κόμπλεξ με την ηλικία μου . Είμαι 57 χρόνων και όλοι μου λένε ότι δεν μοιάζω πάνω από 40. Το μυστικό για να παραμένεις φρέσκια και λαμπερή βρίσκεται στη διατροφή και τη γυμναστική. “Αν ράψεις το στόμα σου, γυμνάζεσαι και προσέχεις την εμφάνισή σου, μπορείς να καταφέρεις πολλά.»

alt
Για τις πλαστικές δήλωσε: «Το πρώτο μου Botox το έκανα στα 42 μου και το επαναλαμβάνω κάθε οχτώ μήνες. Έκανα επίσης ανόρθωση στήθους όταν γέννησα την Όλγα και διατηρείται ακόμη μια χαρά, γιατί το προσέχω πολύ.»

alt
Τέλος, δηλώνει πως έχει να κάνει 1 χρόνο σεξ...!

Δεν υπάρχουν σχόλια: