Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

«Είμαι μόνη»

 

Η Rihanna δηλώνει ελεύθερη αλλά θέλει παιδιά

«Δεν βγαίνω με κανέναν», είπε η Rihanna, θέλοντας για μια ακόμα φορά να διαψεύσει τις φήμες ότι είναι ζευγάρι με τον Chris Brown, ενώ εξέφρασε την επιθυμία της κάποια στιγμή να αποκτήσει παιδιά. 

«Κάποια στιγμή, ναι, θα ήθελα να κάνω παιδιά. Θα προτιμούσα να δημιουργήσω μια κανονική οικογένεια. Θα τα κατάφερνα σίγουρα και αν αποφάσιζα να κάνω ένα παιδί μόνη μου, αλλά δεν είναι αυτό που επιθυμώ», είπε η τραγουδίστρια καλεσμένη στο σόου «The Ellen DeGeneres». Μάλιστα η ποπ τραγουδίστρια μίλησε και για την αγαπημένη της συνήθεια.





«Μου αρέσει πολύ να κάθομαι στον καναπέ ή στο κρεβάτι μου και να βλέπω τηλεόραση». 
Στη συνέχεια η Rihanna μπέρδεψε λίγο το κοινό της.  Σε προηγούμενη συνέντευξής της στην Ellen είχε πει ότι δεν έχει καθόλου προσωπική ζωή και μηδέν σεξουαλική απόλαυση. Όμως στη συγκεκριμένη συνέντευξη είπε ότι αν και είναι μόνη, περνάει καλύτερα στο… κρεβάτι της, δείχνοντας το... επίμαχο σημείο!



Μάλιστα η Ellen στράφηκε στο επίμαχο σημείο της RiRi και του είπε: «Είμαι τόσο χαρούμενη για σένα»!

Η Rihanna πραγματοποιεί παγκόσμια περιοδεία και πάντα θέλει να κάνει την διαφορά. Τώρα αποφάσισε να κάνει την περιοδεία της με ένα ιδιωτικό τζετ. Μάλιστα κάλεσε και μερικούς θαυμαστές της αλλά και άνθρωποι του Τύπου να τη συνοδέψουν στο ταξίδι της. Θα δώσει εφτά συναυλίες μέσα σε εφτά μέρες. 

Η ίδια δήλωσε είναι ότι είναι το πιο συναρπαστικό πράγμα που έχει κάνει ποτέ. 








newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια: