Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Λίτσα Γιαγκούση: "Έχω βάλει στην πίστα μπλουζάκι που αγόρασα από καλάθι"

Η Λίτσα Γιαγκούση έδωσε συνέντευξη πρόσφατα και μταξύ άλλων, μίλησε για την οικονομική κρίση, τονίζοντας πως πλεόν είναι προσεχτική με τον τρόπο που διαχειρίζεται τα χρήματα της.

Αναφερόμενη στις συναδέλφους της που όλα αυτά τα χρόνια έδιναν μια μικρή περιουσία για να αγοράσουν πανάκριβα φορέματα, τόνισε πως η ίδια δεν είχε ιδιαίτερο πρόβλημα με τις ενδυματολογικές της επιλογές και έχει φορέσει στην πίστα  μπλουζάκι που αγόρασε από καλάθι!

"Έχω βάλει στην πίστα μπλουζάκι που το έχω πάρει από καλάθι στο Λονδίνο μόνο με 2 λίρες. Μου έκανε με το συγκεκριμένο στιλ. Μπορεί από κάτω να φορούσα ένα επώνυμο σορτσάκι. Δεν έχω δώσει πολλά χρήματα για τις εμφανίσεις μου. Το ακριβότερο ρούχο που έχω πάρει όλα αυτά τα χρόνια έκανε 2 εκατομμύρια δραχμές", δήλωσε η τραγουδίστρια στο περιοδικό "ΛΟΙΠΟΝ".
Πηγή:protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: