Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

«Δεν είμαστε κακόμοιροι»

 

Το μήνυμα της Έλενας Παπαρίζου στους Ευρωπαίους

Για την επίθεση που δέχεται η χώρα μας σε διεθνές επίπεδο λόγω της οικονομικής κρίσης μίλησε η Έλενα Παπαρίζου ενώ αναφέρθηκε στην εποχή που στέφθηκε νικήτρια του διαγωνισμού της Eurovision. 

«Δεν μου αρέσει που υπάρχει γενικότερα στην Ευρώπη αυτό το αρνητικό σχόλιο για την Ελλάδα. Γιατί η Ελλάδα είναι η χώρα που γέννησε τον πολιτισμό γενικότερα. Θέλω οι Ευρωπαίοι, αλλά και παγκοσμίως, να έχουν μια καλή εικόνα για την Ελλάδα. Όλες οι κρίσεις και όλα τα προβλήματα είναι σαν τα μαθηματικά, έχουν λύσεις. Δεν είμαστε κακόμοιροι, απλά είμαστε λίγο άτυχοι τη συγκεκριμένη στιγμή» λέει η τραγουδίστρια στην κάμερα του MTV και της εκπομπής «Your Noice Daily». 

Η Έλενα Παπαρίζου μίλησε και για τη βραδιά που κέρδισε την πρώτη θέση στη Eurovision:

«Υπάρχουν πολλές στιγμές που θυμάμαι και υπάρχουν άπειρες στιγμές που δεν θυμάμαι καθόλου. Ζούσα πάρα πολύ έντονα εκείνη τη φάση της ζωής μου. Αυτό που θέλω να κρατήσω από αυτό είναι πως ο συγκεκριμένος δεσμός ήταν αυτός που με έβαλε στα σπίτια των Ελλήνων. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την ώρα που έφτασα πίσω στην Ελλάδα και όταν επιστρέφαμε από το αεροδρόμιο ήταν όλοι, μεγάλοι και μικροί, στους δρόμους. Θυμάμαι συγκεκριμένα ήταν ένα ηλικιωμένο ζευγάρι, πιασμένοι χέρι χέρι και με χαιρετούσαν. Βούρκωσα τότε!».

Τέλος, η Έλενα Παπαρίζου δεν παρέλειψε να τονίσει την αγάπη που τρέφει για τη Σουηδία: «Η Σουηδία είναι η χώρα που έχω γεννηθεί και μεγαλώσει. Μου έχει προσφέρει όλη την παιδεία μου. Η Ελλάδα είναι μια χώρα που συνεχίζει να μου δίνει πράγματα, γιατί χωρίς την Ελλάδα δεν θα ήμουν η καλλιτέχνιδα που είμαι σήμερα. Πάνω από όλα, όμως, είμαι άνθρωπος. Όπου κι αν πάω θέλω να νιώθω άνετα, θέλω να νιώθω και να δίνω αγάπη. Αν δεν έχω αυτό, δεν έχω τίποτα στη ζωή μου». 
newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια: