Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Η Lady Gaga έμεινε με τα εσώρουχα...

 

...και έστειλε το δικό της μήνυμα για την ανορεξία

Πολλές αρνητικές κριτικές δέχθηκε το τελευταίο διάστημα η Lady Gaga για τα 11 κιλά που πήρε. Η εικόνα της σόκαρε πολλούς μίας και την είχαν συνηθίσει πολύ αδύνατη. 

Η τραγουδίστρια αποφάσισε να πάρει το αίμα της πίσω. Πώς; Γδύθηκε, για την ακρίβεια έμεινε με τα εσώρουχα, και πόζαρε στο φακό, «μιλώντας» με αυτόν τον τρόπο για τις διατροφικές διαταραχές από τις οποίες υπέφερε στην εφηβεία της.

Η ίδια ανέβασε και φωτογραφίες στο προσωπικό της site γράφοντας παράλληλα: «Υπέφερα από ανορεξία και βουλιμία στα 15 μου. Αλλά σήμερα, απολαμβάνω την επανάσταση στο σώμα μου, για να δείξω πως έχω αυτοπεποίθηση».

Στη συνέχεια έγραψε: «Ο φίλος μου, με προτιμά με καμπύλες. Όταν τρώω, νιώθω υγιής και δεν με νοιάζει για το πώς φαίνομαι. Είμαι ευτυχισμένη. Νιώθω πιο ευτυχισμένη από ποτέ!»






newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια: