Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

"Σχεδόν όλες τις φορές δεν θα ήθελα να είμαι ο Νταλάρας"

 

Αυτά έχει η υπερβολική δημοσιότητα

Για την κακή πλευρά του επαγγέλματός του που δεν είναι άλλη από την υπερβολική δημοσιότητα καθώς και για τη στήριξη που είχε από την οικογένεια του, μίλησε σε συνέντευξή του ο Γιώργος Νταλάρας.

«Είχα την τύχη η προσωπική μου ζωή να είναι πολύ καλή. Από την οικογένεια μου πήρα παραπάνω δύναμη, για να μπορώ να είμαι αφοσιωμένος στην μουσική», δήλωσε ο Γιώργος Νταλάρας στο Down Town Κύπρου και εξομολογήθηκε ότι πολλές φορές ευχόταν να είναι κάποιος άλλος.

«Σχεδόν όλες τις φορές δεν θα ήθελα να είμαι ο Νταλάρας. Οι άνθρωποι που με αγαπούν για τη μουσική μου, συνομιλούν μέσα από την μουσική. Το άλλο κομμάτι είναι απότοκο της φήμης και της επωνυμίας, που δυστυχώς επειδή εγώ το έχω ζήσει από την πρώτη στιγμή, είναι το κακό κομμάτι της δουλειάς μας. Ή για να μην είμαι πολύ αυστηρός, το μη δημιουργικό».

Τέλος, ο τραγουδιστής αναφέρθηκε και στην αξία της φιλίας λέγοντας πως «Οι φίλοι οι πραγματικοί, είναι αυτοί που θα είχαμε ούτως ή άλλως, ό,τι δουλειά και να κάναμε».
newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια: