Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

Το ξέσπασμα του Τόνυ: Γιατί ζητάει από την Έλενα 400.000 ευρώ, τα «καρφιά» του για τους συνεργάτες της, και ο χαρακτηρισμός του χαραμοφάη

O Tόνυ Μαυρίδης παραχώρησε μια αποκλειστική συνέντευξη στο συνάδελφο Νάσο Γουμενίδη και για πρώτη φορά είπε όλα όσα δεν γνωρίζαμε, για όλα όσα συνέβησαν ανάμεσα σε εκείνον και στην πρώην σύντροφο του, Έλενα Παπαρίζου.
Iσχύει ότι ζητάτε με αγωγή 400.000 ευρώ από την Έλενα Παπαρίζου για διαφυγόντα κέρδη; Και αν ναι, αυτό το ποσό αφορά τις κοινές σας επαγγελματικές δραστηριότητες και πως προκύπτει;
Δυστυχώς η εξέλιξη των πραγμάτων μας οδηγεί στα δικαστήρια. Ήταν κάτι που δεν το φανταζόμουν ποτέ και δεν το ήθελα. Είναι όμως, ο μοναδικός τρόπος να λύσουμε τις οικονομικές  εκρεμμότητες που υπάρχουν. Είναι αλήθεια ότι ο δικηγόρος μου την επόμενη εβδομάδα θα προβεί σε κατάθεση αγωγής,  προκειμένου να διεκδικήσω τα χρήματα που μου αναλογούν απο το 20% της εταιρείας που έχουμε απο κοινού. Η κίνηση αυτή δεν είναι εγωιστική, αλλά όταν ξαφνικά το «μας» γίνεται «μού» , τοτε οφείλω να διεκδικήσω αυτά  που επι χρόνια δούλεψα και ποτέ δεν πήρα.
Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, είχε διαρρεύσει από τους κύκλους σας ότι θα τα «βρείτε» συμβιβαστικά. Τι προέκυψε και τελικά θα ακολουθήσετε τη  δικαστική οδό;
Υποτίθεται ότι θα τα «βρίσκαμε» εξωδικαστικά. Υποτίθεται ότι για αυτόν  το λόγο θα βρισκόμασταν στις 11 Ιουλίου, για να το συζητήσουμε,  αλλά σε αυτό το ραντεβού η πλευρά Παπαρίζου δεν εμφανίστηκε ποτέ.
Πως νιώθετε σε προσωπικό επίπεδο με όλη αυτή την κατάσταση;  Πόσο εύκολο είναι να πρέπει να αντιπαρατεθείτε  με τον άνθρωπο που μοιραστήκατε  ένα μέρος της  ζωής σας;
 Αν εξαιρέσεις το δικαστικό μέρος της υπόθεσης που με στεναχωρεί, σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο είμαι στην καλύτερη μου φάση.
Τι γνώμη έχετε για τους ανθρώπους που περιβάλλουν την Έλενα Παπαρίζου;
Τη χειρότερη, ειδικά για δύο στενούς συνεργάτες της οι οποίοι την επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό.
Η καριέρα ωριμάζει μια γυναίκα;
Η καριέρα είναι μια έννοια  αόριστη. Η διάρκεια παίζει ρόλο σε μια καριέρα. Αν δίπλα σου έχεις ικανούς συνεργάτες , αυτό  το πετυχαίνεις. Αν έχεις συνεργάτες που δεν κοιτούν τον καλλιτέχνη αλλά είτε την πάρτη τους ή  το πώς θα τον ξεζουμίσουν, είναι θέμα χρόνου να ξεφουσκώσει. Και για να μιλήσω με παραδείγματα πραγματικά, δείτε την καριέρα του Σάκη Ρουβά και της Δέσποινας Βανδή και δείτε άλλες καριέρες που τελείωσαν τόσο απότομα όπως ξεκίνησαν.
Ήταν δική σας απόφαση να χωρίσετε; Νιώθετε δικαιωμένος από το αποτέλεσμα;
Η απόφαση να χωρίσουμε ήταν  κοινή και το αποτέλεσμα αυτής μου έκανε πολύ καλό. Ξεχώρισα «φίλους» εκτίμησα συμπεριφορές και πείστηκα ότι ο Θεός γελάει όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια για το μέλλον τους. Επίσης φάνηκε περίτρανα ότι η κρίση όντως έφερε ξεκαθαρίσματα. Σε όλα τα επίπεδα…
Πόσο έχει επηρεάσει την επαγγελματική σας ζωή ο χωρισμός σας με την Έλενα Παπαρίζου;
Μου έκανε πολύ καλό,  καθώς έπαψα να ασχολούμαι αποκλειστικά με την Έλενα κι έτσι μου δόθηκε η ευκαιρία να συνεργαστώ και με άλλους καλλιτέχνες  όπως τον Σάκη Ρουβά, την Πέγκυ Ζήνα, τον Πάνο Κιάμο, τον Γιάννη Πλούταρχο, τον Σταμάτη Γονίδη καθώς  και με σημαντικούς καλλιτέχνες του εξωτερικού. Απο την άλλη, μετά το χωρισμό μας είχα να  αντιμετωπίσω και αντιμετώπισα το χαρακτηρισμό του «χαραμοφάη». Διότι κανείς δεν  γνώριζε τι πραγματικά έκανα για την Παπαρίζου. Βαρέθηκα να κουβαλάω την ταμπέλα του «Φύλακα-Αγγέλου». Η Έλενα γνωρίζει πολύ καλά τι έκανα για εκείνη και για την καριέρα της.
Πως είναι η προσωπική σας ζωή σήμερα;
Είμαι ευτυχισμένος δίπλα σε μια γυναίκα που με καταλαβαίνει, μου έχει σταθεί και στα εύκολα και στα δύσκολα και με συμπληρώνει.
Έχουν κυκλοφορήσει κάποιες φωτογραφίες στις οποίες έχετε νέα συνοδό. Έχετε αλλάξει σελίδα στην ζωή σας;
 Η Εύα είναι  η νέα σελίδα στη ζωή μου, για την οποία έχω σκοπό να γράψω πολλά κεφάλαια…
Σας λείπει κάτι από την παλιά σας κοινή ζωή με την Έλενα;
 Μου λείπουν οι στιγμές  που περνούσαμε με τους μουσικούς μαζί στις περιοδείες της Έλενας.
Στο τέλος της ιστορίας, ποια είναι τα συναισθήματα σας απέναντι στην πρώην σύντροφο σας;
Θέλω να είναι καλά, γιατί  δεν  μπορώ να ακυρώσω τα χρόνια που ζήσαμε μαζι, θα ήταν σαν να ακυρώνω τον εαυτό μου. Ωστόσο,  το κεφάλαιο «Έλενα» έχει κλείσει για μένα.
 ΕΓΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: