Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

«Πήρα 20 κιλά σε ένα χρόνο»! Η εξομολόγηση διάσημης τραγουδίστριας...

Η διάσημη τραγουδίστρια μίλησε στην Ελεονώρα Μελέτη για το μεγάλομ πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε και εξακολουθεί να την ταλαιπωρεί και είχε ως απότέλεσμα να πάρει 20 κιλά! Ποιοι την πλήγωσαν με τη συμπεριφορά τους, κλείνοντάς της πόρτες εξ αιτίας των κιλών;
Ας δούμε όμως κατ' αρχήν τι είπε η Έλλη Κοκκίνου για το γιο της και τον παιδικό σταθμό που άνοιξε: «Είμαι κάθε μέρα στον παιδικό σταθμό. Αν εξαιρέσεις τη βοήθεια που έχω από τη μητέρα μου, είναι όλο πάνω μου. Είμαι κάθε μέρα εκεί μέχρι το απόγευμα, όταν έρχεται ο γιος μου από το σχολείο. Μετά ασχολούμαι με το παιδί μου», δήλωσε η ίδια, ενώ τόνισε: «Ο γιος μου είναι η μεγαλύτερη μου επιτυχία, το νόημα της ζωής μου. Δεν μπορώ να φανταστώ πόσο ανούσια ήταν η ζωή μου πριν τον Αλέξανδρο».
Η Έλλη Κοκκίνου μίλησε για τα προβλήματα που αντιμετώπισε με την υγεία της, τα οποία είχαν ως συνέπεια τις διακυμάνσεις του βάρους της για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα: «Εξακολουθώ να παίρνω κάθε μέρα χάπι για τον θυρεοειδή. Πήρα μέσα σε έναν χρόνο είκοσι κιλά, όταν πήγαινα να ξεκινήσω το τραγούδι. Λόγω των κιλών, έκλεισαν πολλές πόρτες. Με πλήγωνε πολύ όλο αυτό! Έχω ακόμα πρόβλημα με τον θυρεοειδή μου και πήρε πολύ χρόνο να μπει σε τάξη».
 
markos-tv
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: