Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Κ. Κελεκίδου: Η σέξι φωτογράφισή της στο "ΟΚ"!

Η τραγουδίστρια φωτογραφίζεται με μαγιό στο "ΟΚ" και αποκαλύπτει πόσα κιλά είναι! Αρκεί να σας πούμε ότι έχει χάσει πολλά περισσότερα από εκείνα στην εγκυμοσύνη, ενώ τόσο αδύνατη δεν έχει υπάρξει ποτέ στο παρελθόν...

Είσαι πιο αδύνατη από ποτέ. Πόσα κιλά έχεις χάσει;
Έχασα αρκετά κιλά. Σίγουρα πάνω από τριάντα πέντε. Δεν μπορώ να σου πω με ακρίβεια πόσα, γιατί όταν ξεπέρασα τα τριάντα κιλά που είχα πάρει κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μου έπαψα πια να μετράω. Τώρα είμαι πενήντα ένα κιλά, πέντε κιλά δηλαδή πιο αδύνατη απ' ότι ήμουν ποτέ στη ζωή μου. Τα έχασα όμως σταδιακά. Μου πήρε δύο χρόνια για να φτάσω στα κιλά που είμαι τώρα. Βέβαια, ακόμα και τώρα όταν με βλέπουν συγγενείς μου, μου λένε: «Παρααδυνάτισες βρε παιδί μου! Φάε κάτι».

 

Όταν είχες τα τριάντα επιπλέον κιλά της εγκυμοσύνης κοιτούσες τον εαυτό σου στον καθρέφτη και σε ενοχλούσε;
Όχι. Θεωρούσα πολύ φυσιολογικό τον εαυτό μου και μου άρεσα κιόλας. Τώρα βέβαια όταν βλέπω φωτογραφίες από εκείνη την περίοδο γελάω πολύ. Θα πω κάτι που ίσως ακουστεί υπερβολικό: Ακόμα και τα τριάντα κιλά της εγκυμοσύνης τα πήρα αν και πρόσεχα. Δεν θεωρώ δηλαδή ότι έκανα καμία κραιπάλη. Αν είχα αφήσει τον εαυτό μου ελεύθερο θα είχα  ξεπεράσει τα σαράντα. Το σημαντικό είναι ότι δεν αγχώθηκα ποτέ με την εικόνα μου, ούτε είπα: «Αχ, πως θα τα χάσω τώρα;».
markos-tv

Δεν υπάρχουν σχόλια: