Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

Κέλυ Κελεκίδου: πώς έφτασε να ζυγίζει 51 κιλά!


Κέλυ Κελεκίδου: πώς έφτασε να ζυγίζει 51 κιλά!

Στην εγκυμοσύνη της πήρε πάνω από 35 κιλά αλλά τώρα πια, ποζάρει ζυγίζοντας μόνο 51! Η Κέλυ Κελεκίδου δηλώνει πιο αδύνατη από ποτέ και αποκαλύπτει τα μυστικά της fit σιλουέτας της!

Στο περιοδικό «ΟΚ» μίλησε η τραγουδίστρια Κέλλυ Κελεκίδου όπου αποκάλυψε πως αυτή τη στιγμή είναι πιο αδύνατη από ποτέ!

Μετά την εγκυμοσύνη και την γέννηση του γιου της Θάνου, η Κέλλυ μπήκε σε πρόγραμμα διατροφής και γυμναστικής, με εμφανή αποτελέσματα στο σώμα της.

«Έχασα αρκετά κιλά, σίγουρα πάνω από 35! Δεν μπορώ να πω με ακρίβεια πόσα, γιατί όταν ξεπέρασα τα 30 κιλά στη διάρκεια της εγκυμοσύνης, σταμάτησα να μετράω!

Τώρα είμαι 51, δηλαδή 5 κιλά πιο αδύνατη απ' ότι ήμουν ποτέ στη ζωή μου!»

Βέβαια, η υπόθεση αδυνατίσματος, υπήρξε σταδιακή για την τραγουδίστρια που παραδέχεται:

«Τα κιλά τα έχασα σταδιακά, μου πήρε 2 χρόνια και τώρα με βλέπουν συγγενείς μου και λένε, παραδυνάτισες. Πάντως, δεν στερήθηκα κάτι! Το δύσκολο ήταν να προσαρμοστώ σε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής γιατί ήμουν άνθρωπος που τη μια μέρα έτρωγα μια τυρόπιτα και την άλλη ξεχνούσα να φάω και κοιμόμουν νηστική»!

Πάντως, τα παραπανίσια κιλά της Κελεκίδου δεν φαίνεται να την ενόχλησαν:

«Όχι, μου άρεσα κιόλας, τώρα βλέπω φωτογραφίες και γελάω. Ακόμα και τα 30 κιλά της εγκυμοσύνης, τα πήρα κι ας πρόσεχα. Αν άφηνα τον εαυτό μου ελεύθερο, θα τα είχα ξεπεράσει και τα 40! Ευτυχώς, η φύση λειτουργεί και με σωστή διατροφή και άσκηση, το σώμα επανέρχεται».

Τα μυστικά αδυνατίσματος της Κέλλυς:

Το βασικό είναι να αφήνεις τον εαυτό σου χαλαρό και να μην καταπιέζεσαι, ακόμα και στη γυμναστική. Όταν ήμουν μικρή, έκανα 8 χρόνια ενόργανη κι από τότε, νιώθω απέχθεια για το χώρο του γυμναστηρίου και προσπαθώ να βρίσκω άλλα υποκατάστατα όπως είναι ο χορός, το κολύμπι και το περπάτημα!
Πηγή: tlife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: