Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

SHAYA: Σέξι φωτογράφιση με μαγιό!


 

Η εκρηκτική τραγουδίστρια μίλησε για τα 12 κιλά που έχει χάσει από την περίοδο που έγινε γνωστή στον κόσμο, για το φλερτ που δέχεται από άνδρες και τις ανήθικες προτάσεις που έχει δεχτεί στο χώρο της showbiz...

“Ναι, μου έχουν γίνει ανήθικες προτάσεις. Ήμουν σε ένα ραντεβού με έναν μάνατζερ και εκεί που μου λέει Ενδιαφέρομαι να σε αναλάβω και πιστεύω ότι έχουμε πολύ μέλλον μαζί, επιχείρησε να με φιλήσει. Εννοείται ότι η κουβέντα μας έμεινε εκεί. Σηκώθηκα κι έφυγα”.

Το ότι έχει απαντήσει θετικά σε πρόταση γάμου αποκάλυψε η Shaya, μιλώντας παράλληλα για τα προσωπικά και τα κιλά της. Μάλιστα, παραδέχθηκε ότι οι άνδρες την προτιμούσαν περισσότερο όταν ήταν πιο παχουλή! «Μου έχουν κάνει τρεις προτάσεις γάμου μέχρι τώρα. Στην πρώτη απάντησα θετικά. Αλλά όταν συνειδητοποίησα τι μου συνέβαινε, γιατί ήμουν μόλις 17 χρονών, το πήρα πίσω και του ζήτησα να χωρίσουμε. Η δεύτερη πρόταση έγινε όταν ήμουν 20 χρονών. Εκεί του εξήγησα ότι δεν είμαι έτοιμη για να παντρευτώ. Η τελευταία φορά που μου έκαναν πρόταση γάμου ήταν πριν από 2 χρόνια, αλλά δεν έγινε με επίσημο τρόπο οπότε δεν χρειάστηκε να απαντήσω», αποκαλύπτει η Shaya.
Για ακόμα μία φορά, η 28χρονη τραγουδίστρια διαψεύδει τις φήμες για σχέση με τον γιό της Χαρούλας Αλεξίου, Μάνο Θεοφίλου, ενώ παραδέχεται ότι στο παρελθόν υπήρξε ζευγάρι με συνάδελφό της, αλλά και ότι δεν θα έβλεπε ερωτικά κάποιον θαυμαστή της!​ «Οι άντρες με προτιμούσαν όταν ήμουν παχουλή. Έχω καταλήξει, λοιπόν, ότι στους άντρες αρέσουν οι καμπύλες. Δεν φαντάζεσαι πόσα φλερτ είχα όταν ήμουν εβδομήντα κιλά», δηλώνει η 28χρονη τραγουδίστρια, ποζάροντας στο περιοδικό «Ok!» με αποκαλυπτικά μαγιό.

markos-tv

Δεν υπάρχουν σχόλια: