Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

«Αυτή τη στιγμή θέλω μόνο να πω τα τραγούδια μου»

 

Η Δέσποινα Βανδή μιλά ανοιχτά για το μιούζικαλ Ρήγα-Αποστόλου

Για την επιστροφή της στο χώρο που ξεκίνησε να τραγουδά στην Αθήνα αλλά και το μιούζικαλ στο οποίο ακούγεται ότι θα παίξει μίλησε σε συνέντευξή της στο περιοδικό Celebrity η Δέσποινα Βανδή. 

Όπως λέει χαρακτηριστικά: «Το γεγονός ότι γύρισα στο Ποσειδώνιο μου φέρνει πολύ ωραίες αναμνήσεις. Είναι ένας χώρος όπου πρωταγωνιστούσαν η Καίτη Γαρμπή, ο Βασίλης Καρράς, ο Πασχάλης Τερζής και πολλοί ακόμα. Για την ακρίβεια, το Ποσειδώνιο ήταν κάποτε για έναν τραγουδιστή η απόλυτη καταξίωση. Προσωπικά αποτελούσε επίσης την επαφή μου με το αθηναϊκό κοινό. Μέχρι τότε η Αθήνα για εμένα, όταν ερχόμουν από τη Θεσσαλονίκη, άρχιζε από το Ποσειδώνιο και τελείωνε στη Συγγρού. Δεν ήξερα τίποτα άλλο για αυτήν».

Η δημοφιλής τραγουδίστρια στη συνέχεια παραδέχτηκε ότι «υπήρξαν κάποιες μουσικές επιλογές που δεν μου βγήκαν, αλλά αυτό είναι πολύ λογικό να συμβεί μέσα σε 20 χρόνια καριέρας».

Δηλώνει πολύ χαρούμενη για την τελευταία της δισκογραφική δουλειά, ενώ ισχυρίζεται ότι την ανεβάζει ψυχολογικά το να βρίσκεται με καλή παρέα και φυσικά με τα παιδιά της.

Η συζήτηση πήγε και στο μιούζικαλ των Ρήγα-Αποστόλου στο οποίο έχει ακουστεί ότι θα παίξει όμως εκείνη δίνει την δική της απάντηση: «Αν δεν μου γίνει μια ολοκληρωμένη πρόταση, δεν θα το σχολιάσω. Θα μου άρεσε να κάνω κάποια στιγμή ένα μιούζικαλ, όμως θεωρώ ότι το συγκεκριμένο timing δεν είναι το κατάλληλο. Δεν αισθάνομαι δηλαδή καθόλου την ανάγκη να μπω σε μια τέτοια διαδικασία. Αυτή τη στιγμή θέλω μόνο να πω τα τραγούδια μου».

Τέλος πώς φαντάζεται στον εαυτό της σε δέκα χρόνια; «Με φαντάζομαι ψηλή, ξανθιά με μπλε μάτια και 54 κιλά (γέλια). Φαντάζομαι τη Μελίνα να ξεκινάει τις σπουδές της και να ψάχνω να της βρω σπίτι».
newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια: