Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

«Κάποια στιγμή ήρθε η ώρα να φύγω από το πατρικό σπίτι»

 

Η Ελεωνόρα Ζουγανέλη μίλησε για τη νέα αρχή στη ζωή της

Η Ελεωνόρα Ζουγανέλη μίλησε για την απόφασή της να φύγει από το πατρικό της σπίτι και να φτιάξει τον δικό της, προσωπικό χώρο αναφέροντας: «Ήταν κάτι που το ήθελα πάρα πολύ καιρό. Έχουν συμβεί κάποια γεγονότα, τον τελευταίο καιρό, που έχουν αλλάξει πάρα πολύ τη ζωή μου. Η αναβλητικότητά μου, η συνήθειά μου, το γεγονός πως ήμουν κοντά στους γονείς μου, τα ωράρια που δουλεύω που είναι παράξενα και με εξυπηρετούσαν να έχω αυτή τη βοήθεια, με έκαναν να το αναβάλω συνέχεια και να μην το αποφασίζω». 

Η γνωστή τραγουδίστρια δήλωσε στην κάμερα της εκπομπής «Μεσημεριανή Μελέτη»: «Κάποια στιγμή ήρθε η ώρα να φύγω. Ευτυχώς αυτή η μετακόμιση με έκανε να μετακομίσω σε πολλά πράγματα».

Η γνωστή τραγουδίστρια, επίσης, μίλησε για τις συχνές αλλαγές που τολμάει στα μαλλιά της: «Είναι κάτι που με ευχαριστεί κατ' αρχάς. Δεν νιώθω δέσμια της εικόνας μου, ούτε θεωρώ ότι έχει σημασία. Κάποια στιγμή μού είπαν πως δεν είναι καλό να αλλάζω συνέχεια, ώστε να γίνω πιο αναγνωρίσιμη στη δουλειά. Πιστεύω πως δεν το έχω ανάγκη αυτό. Είναι πολύ μεγάλη χαρά και ευχαρίστηση μια αλλαγή, με ανανεώνει. Δεν έχει να κάνει καθόλου με αυτό που κάνω [...] Τα μαλλιά τα παίρνω απόφαση σε μία νύχτα. Θέλω να πάω να κάνω κάτι και πάω και το κάνω. Το γεγονός ότι μου πετυχαίνει – με κάποιες αποκλίσεις πάντα – έχει να κάνει με το ότι δεν φοβάμαι» και συμπλήρωσε: «Την εμφάνισή μου την αλλάζω πιο συχνά, από ό,τι αλλάζω στη ζωή μου τα πράγματα. Είμαι καλά, είμαι πολύ ευχαριστημένη».
newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια: