Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Η Rita Ora ψάχνει την αληθινή αγάπη

 

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην βρετανική έκδοση του περιοδικού «Glamour», η Rita Ora μίλησε για τον χωρισμό της με τον Rob Kardashian και για τους λόγους που τους οδήγησαν στο χωρισμό.

«Δεν είμαστε μαζί με τον Rob. Ήμασταν κοντά για λίγο αλλά δεν λειτούργησε γιατί δεν ήμουν ποτέ εκεί», σχολίασε η νεαρή τραγουδίστρια και πρόσθεσε: «Ήμουν σαν ένα φάντασμα. Συνήθιζα να απογοητεύομαι με τον εαυτό μου και μετά αναρωτιόμουν γιατί θύμωνα, οπότε αποφάσισα ότι ήταν καλύτερο να μείνουμε φίλοι – ειδικά αυτή τη στιγμή, που συμβαίνουν τόσα στη ζωή μου».




Στη συνέχεια παραδέχτηκε ότι στα 22 της χρόνια δεν έχει νιώσει ποτέ ερωτευμένη: «Στα 22 χρόνια δεν έχει υπάρξει κάτι. Έχω γοητευτεί από ανθρώπους αλλά ποτέ δεν έχω υπάρξει ερωτευμένη. Έχω απλώσει ένα τείχος γύρω μου. Νομίζω ότι φοβάμαι να αφεθώ και εάν ερωτευθώ τώρα, θα πρέπει αυτός που θα είναι δίπλα μου να προσπαθήσει δέκα φορές περισσότερες για να σπάσει αυτό το τείχος». 

newsbeast

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: