Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

«O σύντροφός μου θα πάρει πρώτα την έγκριση του γιου μου»

 

Η Αγγελική Ηλιάδη εξομολογείται ότι θέλει ένα ακόμη παιδί

Η Αγγελική Ηλιάδη μίλησε στην εφημερίδα «Real» για την επιθυμία της να κάνει μια ουσιαστική σχέση και ένα ακόμη παιδί.

«Έχω ζήσει μεγάλους έρωτες. Τώρα γι' αυτά τα Χριστούγεννα δεν θέλω. Ο έρωτας είναι ρηχή συναίσθημα. Όσο πιο πολύ είσαι με κάποιον, τον αγαπάς, είναι ο άνθρωπος σου δένεσαι. Έτσι το έχω στο μυαλό μου. Θέλω όμως δεύτερο παιδί. Για να είμαι ειλικρινής έχω τρέλα με τα αγόρια, τους έχω αδυναμία».

Στην ερώτηση αν ο σύντροφός της θα πάρει πρώτα την έγκριση του γιου της η τραγουδίστρια απάντησε: «Σαφώς, Εννοείται. Κι αυτό δεν είναι εύκολο. Τα παιδιά είναι απίστευτοι δέκτες. Πρώτα απ΄ όλα είναι το παιδί και μετά όλα τα υπόλοιπα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: