Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

"Σιγά την Βίσση" ποιος γνωστός μουσικοσυνθέτης το είπε

 

Βρίσκεται αρκετά χρόνια στον χώρο του τραγουδιού... Ο συνθέτης Θάνος Μικρούτσικος όμως παρατηρεί και άλλους καλλιτέχνες και έχει την δική του γνώμη.

«Η Βίσση δεν είναι μία σπουδαία καλλιτέχνης; Μα κάνουμε πλάκα τώρα. Αν δεν ήταν θα μας είχε αποχαιρετήσει τα πρώτα τέσσερα δε θα ήταν τριάντα πέντε χρόνια παρούσα, όπως και πολλοί άλλοι. Η «χειρονομία» τους δε με αφορούσε», δήλωσε στο Εγώ και συνέχισε: «Μου είπε κάποτε κάποιος συνάδελφος σας.

«Δηλαδή αν σας τραγούδαγε ο Ρέμος θα λέγατε «Όχι» ; Βεβαίως κύριε. Θα έλεγα «όχι». Υπόθεση εργασίας: Ο Ρέμος είναι σπουδαίος τραγουδιστής. Ο ίδιος έχει συνηθίσει να εκφέρει ένα τραγούδι προς μία κατεύθυνση με συγκεκριμένα κείμενα και τρόπο εκφοράς. Έτσι έρχεται σε συνάφεια με όσους τον αγαπάνε. Εγώ έχω ένα άλλο χώρο, ένα άλλο τραγούδι. Φαντάζεσαι αυτή την συνεργασία πόσο θα ενοχλούσε και τους ανθρώπους του Ρέμου και τους δικούς μου;»
planet-greece

Δεν υπάρχουν σχόλια: