Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Καίτη Γαρμπή: Το υπέρογκο ποσό που ξόδεψε για μία της εμφάνιση!!!

Το ότι έχει κάνει φορολογική δήλωση 1 δισ. δραχμών και έχει ξοδέψει 30 εκατομμύρια για μία εμφάνιση, παραδέχεται η Καίτη Γαρμπή, τονίζοντας ότι πλέον αυτές οι εποχές έχουν περάσει ανεπιστρεπτί, αλλά και ότι οι καλλιτέχνες πρέπει να είναι  νομότυποι!
«Για ό,τι γινόταν τότε είμαστε όλοι συνένοχοι και συνυπεύθυνοι, ο καθένας στο μέγεθός του. Πολύ καλά γινόταν. Ήμουν κι εγώ κομμάτι του lifestyle. Εκεί πάνω που βρισκόμουν, στην πίστα, θα έπρεπε να έχω φροντίσει τα ρούχα, τα παπούτσια μου, το make up μου. Ο κόσμος, εκτός από τα τραγούδια και τα σουξέ, ερχόταν να δει και τα υπόλοιπα. Εμείς διαμορφώναμε απόψεις», δηλώνει η δημοφιλής τραγουδίστρια και συμπληρώνει: «γύρω μας υπήρχαν δεκάδες άνθρωποι που έπαιρναν χρήματα: στυλίστες, κομμωτές, μακιγιέρ. Έχω δώσει για μία εμφάνιση 30 εκατομμύρια δρχ., το 2002, στο Παρίσι. Ήταν για ένα κομμάτι από τη σεζόν. Τότε αυτό γινόταν».
Επισημαίνοντας ότι δεν έχει μετανιώσει για τα χρήματα που έδωσε, αλλά και πως όλα αυτά τα ρούχα και τα παπούτσια βρίσκονται στις ντουλάπες της, η Καίτη συνεχίζει: «όλοι ασχολούμασταν με αυτό το lifestyle, έπρεπε εμείς που βρισκόμασταν πάνω στις πίστες να το κάνουμε όσο καλύτερα γινόταν.Μου αρέσει αυτό που ζούμε τώρα, είναι καλύτερο και πιο αληθινό. Έχει τελειώσει η ασυδοσία. Δεν έχω μετανιώσει όμως γιατότε».
«Αλήθεια είναι ότι είχα κάνει δήλωση στην εφορία 1 δισ. δραχμών. Δουλεύω τόσα πολλά χρόνια. Πρόσφατα, πληρώσαμε ένα πρόστιμο της εφορίας 300.000 ευρώ, το οποίο τελείωσε και είμαστε πεντακάθαροι, είμαστε νομότυποι. Οι καλλιτέχνες βγάζουν λεφτά, πρέπει όσο μπορούν να είναι σωστοί. Όταν παίρνεις, πρέπει να δίνεις αυτά που πρέπει στο κράτος», αναφέρει η τραγουδίστρια για τις φορολογικές δηλώσεις.
Μιλώντας για την απόφασή της να κάνει παράσταση στον κινηματογράφο, η Καίτη τονίζει πως πρόκειται για εξέλιξή της, ενώ δεν κρύβει το όνειρό της το καλοκαίρι να κάνει κάτι ανάλογο σε θερινούς κινηματογράφους!
«Ο γιός μου πρωταγωνιστεί παντού. Προσωπικά είμαι γεμάτη. Ξέρω τι θέλω και ποια είμαι, δεν υπάρχει κάτι που να μου λείπει. Είναι η οικογένειά μου, έχω όλους τους ανθρώπους που αγαπώ κοντά μου. Εκείνη που μου λείπει πάρα πολύ είναι η αδερφή μου, η Λιάνα, που μένει μόνιμα στην Κύπρο. Είναι μακρυά μου, αλλά είναι ευτυχισμένη εκεί, οπότε δεν μπορώ να κάνω τίποτα γι' αυτό. Περνάω με τα πολλά, αλλά και με τα λίγα. Αυτό που θέλω είναι να υπάρχει υγεία και να μπορείς με τον ενθουσιασμό και την τρέλα σου να τα κάνεις επάγγελμα»,  λέει η τραγουδίστρια και εκφράζει την ανησυχία της για τον κόσμο στον οποίο θα μεγαλώσει το παιδί της, την ζωή και την δουλειά του.
Τέλος, αναφερόμενη στην άψογη σχέση που έχει με τον κόσμο, η Καίτη αναφέρει: «τώρα πια ο καλλιτέχνης είναι άνθρωπος της διπλανής πόρτας. Έχει απομυθοποιηθεί το όλο πράγμα. Παντού βλέπεις τους πάντες. Άρα, για ποιο σταριλίκι μιλάμε; Αφού δεν υπάρχει αυτό το μυστικό που υπήρχε στους παλιούς. Τώρα, όλα είναι στη φόρα».
 
www.star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: