Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Γυμνή Αφροδίτη η Christina Aguilera!

Η Christina Aguilera ανέβασε χθες στον προσωπικό της λογαριασμό στο twitter το εξώφυλλο του νέου της άλμπουμ με τίτλο «Lotus». Η 31χρονη τραγουδίστρια εμφανίζεται γυμνή και τα μακριά κατάξανθα μαλλιά της καλύπτουν το στήθος της. Στο «Lotus» που θα κυκλοφορήσει στις 13 Νοεμβρίου η Christina ποζάρει σαν μια μεταμοντέρνα Αφροδίτης σε ροζ φόντο...

«Στα 31 μου χρόνια, νιώθω όπως όταν ήμουν 21. Και τότε και τώρα έχω πολλά να πω. Εχω περάσει πολλά από τότε που βγήκε το τελευταίο μου άλμπουμ», δήλωσε η τραγουδίστρια στο MTVnews, η οποία πήρε διαζύγιο αυτό το διάστημα και πλέον βλέπει τη νέα της αυτή δουλειά, ως μια ευκαιρία αναγέννησης.

Πολλοί λένε ότι η 31χρονη τραγουδίστρια εμπνεύστηκε από τον διάσημο πίνακα του Botticelli, «Η Γέννηση της Αφροδίτης», ο οποίος χρονολογείται από την περίοδο της Αναγέννησης και συγκεκριμένα το 1486.
 
Πηγή:protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: