Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Τι απαντά η Τίνα Μεσσαροπούλου στην Δέσποινα Βανδή, σχετικά με τα σχόλια της τελευταίας στο twitter;;;


Σάλος ξέσπασε στο Twitter, αλλά και σε αρκετά sites, μετά το σχόλιο της Δέσποινας Βανδή σχετικά με την κριτική που έγραψε για το πρόγραμμα του Posidonio η γνωστή δημοσιογράφος Τίνα Μεσσαροπούλου.
Η αρχισυντάκτρια του TV24 έσπευσε να ξεκαθαρίσει τα πράγματα με δήλωσή της:
"Δεν αμφισβήτησα ποτέ την αξία και την καλλιτεχνική υπόσταση της Δέσποινας Βανδή. Το κείμενό μου ήταν μια κριτική για το πρόγραμμα στο Posidonio, το οποίο και παρακολούθησα. Τη Δέσποινα την είχα για πιο ψηλά και αυτό ήθελα να γράψω. Προφανώς, αυτοί που διάβασαν το κείμενο μου δεν το κατάλαβαν. Μάλιστα, δεν έγραψα υπέρ του Αντύπα, όπως ειπώθηκε. Μπορώ να πω ότι η κριτική μου ήταν πιο αυστηρή για εκείνον, αλλά μάλλον ήταν πιο συγκεκαλυμμένη και δεν έγινε κατανοητή.
Γενικά, δεν έχω εμμονές. Δεν ήταν προσωπική η επίθεση μου στην τραγουδίστρια, δεν αναφέρθηκα στην οικογένειά της, στα παιδιά της. Μίλησα καθαρά για το πρόγραμμα. Αυτή είναι η δουλειά μου, να σχολιάζω ό,τι βλέπω. Δεν είπα καν στο κείμενο μου ότι δεν είναι επιτυχημένο το πρόγραμμά της.
Όσο για το σχόλιο που ανέβασε, με ενόχλησε ότι ήταν προσωπική η επίθεση. Δεν έχω να απαντήσω κάτι στο σχόλιο. Δεν θα τα βάλω με τη Δέσποινα. Προφανώς και όφειλε να απαντήσει στους θαυμαστές της. Έπρεπε να κατευνάσει τα πνεύματα. Εγώ απλά θα ήθελα να διαβάσουν καλύτερα το κείμενό μου. Ειδικά σε τέτοιες εποχές θα πρέπει να έχουμε πιο ανοιχτούς τους ορίζοντες μας. Ό,τι έγραψα ήταν για να γίνουν βελτιώσεις. Προσωπικά, μου αρέσει η Δέσποινα Βανδή και ακούω τα τραγούδια της
".
Για να διαβάσετε τη κριτική της Τίνας Μεσσαροπούλου σχετικά με το πρόγραμμα του Posidonio όπου εμφανίζεται η Δέσποινα Βανδή μαζί με τον Αντύπα κάντε κλικ εδώ
 
 
Το σχόλιο της Δέσποινας Βανδή στο Twitter:
Βανδή Δέσποινα
Βανδή Δέσποινα
 

athens-magazine

Δεν υπάρχουν σχόλια: