Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

«Θα ήθελα να δουλέψω με κάποιον που θα μου δώσει πράγματα»

 

Συνεσταλμένος ο Νίκος Βέρτης

Για τους θαυμαστές του, το εάν είναι μέσα στους στόχους να συνεργαστεί με ένα μεγάλο καλλιτεχνικό όνομα, καθώς και για το εάν κάνει εύκολα φιλίες, μίλησε ο Νίκος Βέρτης.

«Όταν νιώσω την ανάγκη να συνεργαστώ με κάποιον καλλιτέχνη σίγουρα θα το κάνω. Και δεν με ενδιαφέρει το μέγεθος της καριέρας του συναδέλφου. Θα ήθελα να δουλέψω με κάποιον από τον οποίο θα κερδίσω πράγματα», εξήγησε στο 7μέρεςtv.

Ο τραγουδιστής είναι φιλικός με τους θαυμαστές του και εκτός των νυχτερινών μαγαζιών που εμφανίζεται και μάλιστα καμιά φορά νιώθει αμήχανα. «Όταν είμαι έξω και έρχεται κόσμος να μου μιλήσει, χαίρομαι, αισθάνομαι πολύ ωραία, κολακεύομαι, αυτό είναι ευλογία. Βέβαια, όταν μου ζητάνε να βγάλουμε φωτογραφίες και μας βλέπουν κάποιοι από διπλανές παρέες δεν σας κρύβω πως αισθάνομαι λίγο άβολα». 

Στην ερώτηση αν έχει δημιουργήσει φιλίες από τον καλλιτεχνικό χώρο, απαντά: «Ίσως να έχω. Βασικά δεν είμαι από τους ανθρώπους που ξεχωρίζουν τους άλλους από την πρώτη ματιά. Είμαι ευκολόπιστος. Στην πορεία βέβαια φαίνεται ποιος είναι καλός και ποιος όχι».

Δεν υπάρχουν σχόλια: