Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

«Δεν φαντάζομαι τη ζωή μου χωρίς την Όλγα»

 

Ο Ν. Βουρλιώτης για τη γυναίκα της ζωής του και τις πρώην συντρόφους του

Μια εκ βαθέων συνέντευξη έδωσε ο γνωστός καλλιτέχνης Νίκος Βουρλιώτης στο περιοδικό «ΟΚ», δείχνοντας ότι είναι πολύ ευαίσθητος και πολύ ερωτευμένος με τη σύζυγό του, Όλγα Καρπαθάκη.

Ο γνωστός ράπερ μίλησε πολύ τρυφερά για τη σύζυγό του, ενώ δεν δίστασε να παραδεχτεί ότι θέλει πολύ να γίνει πατέρας.

«Θέλω πολύ να γίνω πατέρας. Αλλά ίσως είναι ακόμα νωρίς. Νιόπαντροι είμαστε ακόμα. Πάντως, αν ήταν να έρθει στη ζωή μας ένα παιδί θα ήθελα να πάρει από την Όλγα την αυθεντικότητα και την ειλικρίνειά της. 

Από εμένα -αν είναι να πάρει κάτι- θα ήθελα να είναι η αγάπη για τη μουσική και τις τέχνες για να έχω κι εγώ να ασχολούμαι. 

Είναι πολύ σπουδαίο να βλέπεις ένα παιδί να δημιουργεί» δήλωσε ο Νίκος Βουρλιώτης ενώ στη συνέχεια μίλησε για τη ζωή του με την Όλγα και το πόσο σημαντική είναι για εκείνον η σύζυγός του: «Δεν φαντάζομαι τη ζωή μου χωρίς την Όλγα. 

Περνάμε τόσο όμορφα μαζί, επικοινωνούμε τόσο καλά που δεν θα ήθελα να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς αυτήν. Αυτό που επιθυμούσα πάντα ήταν να έχω δίπλα μου έναν άνθρωπο που να με καταλαβαίνει. Η Όλγα μού προσφέρει αυτή την πολυτέλεια και αυτό είναι κάτι που δεν θα ήθελα να επαναδιαπραγματευτώ».

Όσο για το αν, πριν γνωρίσει την Όλγα, έχει βιώσει καταστάσεις έντονης ζήλιας με προηγούμενες συντρόφους του: «Ναι αμέ! Την έπιασα και τη... μάλωσα. 

Δεν μου αρέσει να με ζηλεύουν. Έχω ζήσει απίστευτες σκηνές ζηλοτυπίας στο παρελθόν και πραγματικά πιστεύω ότι ήταν οι πιο αποπνικτικές σχέσεις που είχα ποτέ στη ζωή μου. 

Ένιωθα ότι δεν έχω οξυγόνο για να αναπνεύσω. Να πρέπει για παράδειγμα να απολογηθώ επειδή έτυχε να με κοιτάξει κάποια. 

Να πηγαίνω σπίτι για να κοιμηθώ και να διαπιστώνω ότι είναι από κάτω στο δρόμο και έχει έρθει για να τσεκάρει αν της είπα την αλήθεια. Να με παρακολουθεί συνέχεια και όπου κι αν πηγαίνω να τη βλέπω ξαφνικά φάντη μπαστούνι μπροστά μου. 

Μιλάμε για ακραίες μορφές ανασφάλειας που αν δεν τις ελέγξεις από νωρίς μπορεί να γίνουν η φυλακή σου. Λες και αν θέλει ο άλλος να σε απατήσει, δεν μπορεί να το κάνει αν τον ελέγχεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια: