Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

Η Lady Gaga στο πλευρό του πρίγκιπα Χάρι

Μπορεί στο παλάτι να μη θέλουν να τον δουν ούτε ζωγραφιστό, όμως στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού ο άτακτος πρίγκιπας Χάρι βρήκε αρκετούς υποστηρικτές. Και μάλιστα όχι όποιους κι όποιους, αλλά μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της showbiz.

Πρώτη και καλύτερη η Lady Gaga που θαμπώθηκε από τα κάλλη του πρίγκιπα και έσπευσε μέσω Twitter να του εκφράσει το θαυμασμό και την υποστήριξή της.

«Παναγίτσα μου, ο πρίγκιπας Χάρι είναι πολύ fit. Ελπίζω να μην είναι κανείς θυμωμένος μαζί του γι’ αυτό, εγώ σίγουρα δεν είμαι. Και οι γαλαζοαίματοι είναι άνθρωποι. Να πάει στο διάολο αυτός ο δήθεν φίλος που τράβηξε τις φωτογραφίες και τις διέρρευσε στον Τύπο», έγραψε η τραγουδίστρια.
Γιατί γίνεται τόσος ντόρος με τις γυμνές φωτογραφίες του πρίγκιπα αναρωτήθηκε και ο Richard Branson, μέσω του λογαριασμού του στο Twitter.

«Σοκ και τρόμος. Ένας εργένης γυμνός στο δωμάτιο του δωματίου του με μια γυναίκα. Σιγά το πράγμα. Αφήστε ήσυχο τον πρίγκιπα Χάρι», έγραψε ο επιχειρηματίας.

Με πιο χιουμοριστική διάθεση αντιμετώπισε την κατάσταση ο Piers Morgan.

«Είμαι σοκαρισμένος και αηδιασμένος με τις φωτογραφίες από το πάρτι του πρίγκιπα Χάρι στο Λας Βέγκας. Γιατί δεν ήμουν κι εγώ καλεσμένος;», έγραψε.
star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: