Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

«Έσπερνα ντομάτες, πιπεριές και φασολάκια»

 

Αφήνει τις πίστες κι ασχολείται με το μποστάνι του ο Πασχάλης Τερζής

Έκανε τη μεγάλη επιστροφή με δύο συναυλίες στην Κύπρο μετά από αρκετό καιρό απουσίας… και ίσως αυτή να ήταν και η τελευταία φορά που οι θαυμαστές του τον έβλεπαν επί σκηνής, λόγω του προβλήματος υγείας που αντιμετωπίζει. 

Ο Πασχάλης Τερζής μιλώντας στο «Ράδιο Πρώτο» στην Κύπρο άνοιξε την καρδιά του και είπε: «Δεν θέλω να κάνω ούτε σχέδια, ούτε όνειρα. Έτσι και αλλιώς είμαι σαράντα χρόνια στο τραγούδι, έχω δώσει και έχω πάρει πολλή αγάπη από τον κόσμο και για ακόμη μία φορά νιώθω την ανάγκη να τους ευχαριστήσω όλους. Όμως είπαμε, όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια, ο Θεός γελάει... Ας περιμένουμε τι θα αποφασίσει ο Θεός και βλέπουμε». 

Όπως αναφέρει η Espresso, όταν η συζήτηση ήρθε στην περιπέτεια της υγείας του, αν και στην αρχή δεν ήθελε να το συζητήσει, ο Θεσσαλονικιός τραγουδιστής δήλωσε: «Είμαι όρθιος. Μου αρκεί και τραγουδάω. Με την καρδιά δεν παίζουν. Όλοι λένε “σε μένα θα συμβεί;” Για τους ανθρώπους είναι όλα...»

Όσο για το τι έκανε όσο καιρό απείχε από τις πίστες, όπως είπε, ασχολήθηκε με τη γη: «Ήμουν γεωργός. Έσπερνα ντομάτες, πιπεριές και φασολάκια στον μπαξέ για να ηρεμήσω. Έρχονταν ένας-δυο φίλοι και κουβεντιάζαμε ήρεμα και απλά». 

Όταν η παραγωγός τον ρώτησε αν του έλειψαν το τραγούδι και ο κόσμος, εκείνος αποκρίθηκε: «Το τραγούδι δεν μου έλειψε. Ο κόσμος ναι» Μάλιστα, δικαιολογώντας την απάντησή του αποκάλυψε γιατί δεν του έλειψε το τραγούδι: «Τραγουδούσα ακόμη και στο θερμοκήπιο και τον στάβλο». 

Δεν υπάρχουν σχόλια: