Τετάρτη 15 Αυγούστου 2012

Τζένιφερ Λόπεζ: "Εχω βρει το μυστικό της ζωής"


Τζένιφερ Λόπεζ: "Εχω βρει το μυστικό της ζωής"


Η καλλιτέχνιδα είπε ότι έχει δοκιμαστεί και έχει αντέξει πολλά τόσο στα επαγγελματικά όσο και στα προσωπικά της, όπως το διαζύγιο της από τον Μαρκ Αντονι το 2011, και είναι αυτές οι δύσκολες στιγμές που της δίνουν κουράγιο και δύναμη για να αντέξει στα επόμενα...






Τζένιφερ Λόπεζ:  Εχω βρει το μυστικό της ζωής
Η Τζένιφερ Λόπεζ (Jennifer Lopez) δήλωσε ότι είναι από τους ανθρώπους που μπορούν να επιβιώσουν στα δύσκολα.

Η καλλιτέχνιδα είπε ότι έχει δοκιμαστεί και έχει αντέξει πολλά τόσο στα επαγγελματικά όσο και στα προσωπικά της, όπως το διαζύγιο της από τον Μαρκ Αντονι το 2011, και είναι αυτές οι δύσκολες στιγμές που της δίνουν κουράγιο και δύναμη για να αντέξει στα επόμενα...

Πιστεύει, είπε ακόμη, ότι το μυστικό της ζωής είναι να μπλέκεις σωστά τη δουλειά και τη διασκέδαση.. όσο και όποτε πρέπει το καθένα.
"Πιστεύω ότι ο Θεός δε σου δινει τιποτα που δεν μπορείς να αντέξεις. Μέχρι να σου συμβεί κάτι δύσκολο και άσχημο, δεν μεγαλώνεις... Τότε μόνο συνειδητοποιείς ότιδεν υπάρχει λόγος να φοβάσαι για τίποτα", δηλώνει στο InStyle. "Το μυστικό της επιτυχίας είναι να βρεις την ισορροπία.. πρέπει να ξέρεις τι σε κάνει ευτυχισμένο, για να κάνεις τη ζωή σου όπως την ονειρεύεσαι... Οσο για τον άνθρωπο που θα είναι δίπλα μου, πρεπει να είναι γλυκός. Μου αρέσουν τα καλά παιδιά" δήλωσε, για να προσθέσει "το δύσκολο είναι ότι ποτε δεν παύεις να πιστεύεις στην αγάπη. Καμιά φορά είναι δύσκολο να είσαι ρομαντικός. αλλά ποτέ δεν παύεις να έχεις την πιστη, ποτέ δεν τα παρατάς".

e-go.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: