Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

Τα δύσκολα της εγκυμοσύνης, ο χαζομπαμπάς και η πεθερά

ΚΑΛΟΜΟΙΡΑ

Τα δύσκολα της εγκυμοσύνης, ο χαζομπαμπάς και η πεθερά
Για το πώς βιώνει μέχρι στιγμής την εγκυμοσύνη της μίλησε η Καλομοίρα σε πρόσφατη συνέντευξή της.
Η συγκίνηση, οι δυσκολίες που αντιμετώπισε αλλά και η συμπαράσταση του συζύγου της και της πεθεράς της.
“Νιώθω έτοιμη να κρατήσω στην αγκαλιά μου τα πλασματάκια μου και να τους δίνω φιλιά όλη την ημέρα. Σκέφτομαι ήδη πως θα τους μιλάω και θα τα αγαπάω και θα τα στηρίζω στη ζωή τους. Ελπίζω να είμαι τόσο καλή γονιός, όπως ακριβώς υπήρξαν για εμένα οι δικοί μου”, λέει η Καλομοίρα στο περιοδικό Hello, προσθέτοντας πως θα έχει πρότυπο τους γονείς της.
Για τον ερχομό του πελαργού ετοιμάζεται και ο σύζυγός της, Γιώργος, ο οποίος -όπως αποκάλυψε η τραγουδίστρια- διαβάζει ανελλιπώς βιβλία για δίδυμα παιδιά.
“Τους δύο πρώτους μήνες έχασα αρκετά κιλά, γιατί αισθανόμουν συνεχώς άρρωστη, με ζαλάδες και εμετούς. Τώρα, όμως, τρώω πιο ισορροπημένα και έχω αρχίσει να βάζω βάρος. Έβαλα ήδη εννιά κιλά. Οι γιατροί μου είπαν πως θα ήθελαν να έπαιρνα, με τα δίδυμα, ιδανικά μέχρι 22 κιλά, γι' αυτό κι εγώ προσπαθώ να μην τα υπερβώ”, αναφέρει η Καλομοίρα και εξομολογείται πως τους πρώτους μήνες είχε πολύ έντονα συμπτώματα και για τον λόγο αυτό έμεινε στο σπίτι της πεθεράς της, που την φρόντιζε διαρκώς.
Όσο για το πώς ένιωσε όταν έμαθε ότι περιμένει δίδυμα;
“Συγκινήθηκα πάρα πολύ! Ήμουν με την πεθερά μου στο γιατρό και αρχίσαμε και οι δύο να κλαίμε. Ήταν εκπληκτικό να βλέπεις στην οθόνη του υπερηχογραφήματος δύο μικρούς σάκους, με μια μικρή κουκκίδα μέσα το καθένα!”, απαντά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: