Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

Ελένη Φουρέιρα: Είπε 'μαλάκα' αυτόν που της πέταξε τις σαγιονάρες

Έξαλλη έγινε η Ελένη Φουρέιρα αφού εκεί που τραγουδούσε ωραία και καλά σε μπαρ της παραλίας «Αρίνα» έξω από το Ηράκλειο Κρήτης, κάποιος της πέταξε τις σαγιονάρες του!
Η Φουρέιρα συνέχισε κανονικά να τραγουδάει αλλά στη συνέχεια την πέταξε: «Αυτό είναι δώρο; Ευχαριστώ! Θέλω και την άλλη όμως ε; Πώς θα κυκλοφορείς;Πού είναι το μωρό μου που μου τα έκανε δώρο; Είναι λίγο μεγάλα βέβαια, αλλά μου κάνουνε! Σ΄αγαπώ! Σ΄ευχαριστώ! Είναι λίγο μεγάλα βέβαια, αλλά μου κάνουνε!» του είπε και εκείνος της πέταξε και τη δεύτερη για να μην μείνει παραπονεμένη! Η τραγουδίστρια όμως δεν έκατσε με σταυρωμένα τα χέρια αλλά τον βρήκε και του τα έψαλλε λιγάκι: «Εσύ είσαι; Μπράβο? ένα χειροκρότημα στο μ@λ@κ@ μας για δώσε! Συγχαρητήρια αγόρι μου, είσαι υπέροχος!» είπε αφού τα πήρε τελείως κρανίο! Τι γιαούρτια, τι αυγά έχουν φάει και αυτοί! Οι σαγιονάρες τουλάχιστον δεν λερώνουν!

πηγή freegossip.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: