Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

Shaya: «δεν έχω σχέση με τον γιο της Αλεξίου»

Το ότι δεν είναι ζευγάρι με τον γιό της Χαρούλας Αλεξίου, Μάνο Θεοφίλου, παρά τις σχετικές φήμες που κυκλοφορούν εδώ και μήνες, ξεκαθάρισε η Shaya!
Η γνωστή τραγουδίστρια φωτογραφήθηκε με άκρως καλοκαιρινή διάθεση και μίλησε στην κάμερα του Star για τα προσωπικά της, χωρίς να κρύψει ότι θέλει να ερωτευτεί.
«Η σχέση μου με τον Μάνο είναι τελείως επαγγελματική. Είναι λογικό να είναι κοντά μου σε εμφανίσεις και πράγματα που κάνω, αλλά, όχι, δεν έχουμε δεσμό», είπε η Shaya.
Οι φήμες, πάντως, επιμένουν πως η τραγουδίστρια και ο γιος της Χαρούλας Αλεξίου είναι ζευγάρι εδώ και καιρό, με την γνωριμία τους να γίνεται όταν η Shaya εντάχθηκε στην δισκογραφική του εταιρείακαι τον έρωτα να είναι κεραυνοβόλος.
Μιλώντας στο Star, η Shaya δήλωσε καλά στην προσωπική της ζωή, ωστόσο, πρόσθεσε με νόημα ότι ελπίζει τώρα το καλοκαίρι να γίνει… καλύτερα!
Όσο για τα look που αλλάζει συχνά;
«Μου αρέσει να αλλάζω ανάλογα με την διάθεση και τις εποχές. Το στυλ μου το αλλάζω  γιατί μου αρέσει να παίζω με τα look», είπε η Shaya, που το καλοκαίρι θα κάνει εμφανίσεις ανά την Ελλάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: